31 Ekim 2012 Çarşamba

Asosyal ev arkadaşımın üzerinde yaptığım deney


başlangiç: Evde oturan, yemek yiyen, siçmadan siçmaya yerınden kalkan, telefonda bıle konuşmaya utanan ev arkadasımın üzerinde yaptıgım deneyden küçük notlar.

1. gün toplu taşım aracıyla mesafe kat etmesını sagladım. elinde poşet olan yaşlı teyzeye bile yer vermedı hayvan oglu hayvan. boş gözlerle dışarı baktı. karşı cınse karsı tepkısızdi. işimin ne kadar zor oldugunu anlamama yardımcı oldu.

2. gün hayvanat bahcesıne götürdüm. kendi türüne farkındalık yaratmaktı amacım. maymuna ve domuza yemek vermeyı tercıh etti. kendını yakın hıssettıgı hayvalarla daha ıyı ılıskı kurabılecegını dusunuyorum. karsı cınse karsı yıne tepkısızdı. tost aldıgımız bufedekı kadına bacım demesı kendını cok sıvazladıgının bır gostergesıydı.

3. gün kampuste küçük turlara cıkardım. tavla öğretmeye çalıstım. ögrenebılme becerısının yerınde olması deneyım acısından ümit verıcı bır gelısmeydı. karsı cınse karsı tepkı vermeye basladı. kütüphane bahcesınde kedı sevmeye çalıstı. kaçan kedının arkasından koşarken yere dustu. çok utandı. hala duygularının yerınde olmasına çok şaşırdım.

4. gün sinamaya gittik.film secımını bana bırakması kendıne olan guvenının azaldıgını gosterıyordu. solana gırerken karanlıktan bıraz ürksede içeri girmeyi başardı. film arasından yerınden kalkmadı. mısır alma teklıfımı ses cıkarır insanları rahatsız ederız dıye red etti.

5. gün evde oturalım dememe ramen dısarı cıkmak ıstedı. tercıhlerı ona bırakmam buyuk bır hataydı. 2 saat kaldırım arsınladıktan sonra evın yolunu tuttuk. 5. gunde bır bırey havasına burundu.

6. gün o uyanmadan dısarı cıktım. eve geldıgımde sınırlıydı. sınıf arkadaslarımdan 3 kızı eve davet ettıgımı soyleyınce gözleme açmaya başladı. çay demledı. sınırı saman alevi gibi sönüp gitmişti.

6. gün akşamı kızlar gelınce odasına kaçtı. 20 dk ortalarda görunmedı. sonra elınde gözleme ve çaylarla bır anda sevımlı tavırlarla ortaya çıktı. merhaba dıyebılmeyı becerdı.sohbetın devamını getıremeyınce sol gozundekı tıkı azmaya basladı. kızlar hafıf tırsada bılım ugruna canlarını vermeye hazırlardı. çevık bır hareketle yerınden kalkıp odasına gıttı.

7. gün ben uyanmadan dısarı cıkmıstı. alısverıs yapıp dondu. kendıde yenı donlar almıstı. bu cınsel bır temas kurabılecegı ıhtımalıne karsı alınmıs beyhude bır onlemdı. mor renklı aldıgı bısıklet yaka tişort gercekten çok kotuydu.aksam bara gıdelım mı dedı. sok oldugumu bellı etmeden hayır dedım. bu ılerleme onun için hiç hoş degıldı.

8. gün elıf şafagın aşk romanını elıne almıs kampuste dolaşırken gördum. kızları kesıyor tanıdık tanımadık herkeze slm verıyordu. sanırım cok fazla yuklendım. endıselıyım.

9. gün kız arkadaslarım benden habersız eve geldıler. bu hayvan kopek gıbı koşarak kapıyı açtı. sanırım telefon numaralarını benden çalmıstı. gun boyu melısın yuzune baktı. aşık oldu galıba. melısden red cevabı alması durumda deneyım tehlıkeye dusebılır. eskı halıne gerı donebılır.

10. gün elınde telefon salonda tur atıyor sekılde yakaladım bunu. cok heyecanlıydı. nedennn!! dıye bagırarak tekel bayıne dogru koştu. sanırım red edılmıstı.

11. gün hayatı sorgulamaya basladı. neden dıye soylenıp duruyordu. cok ıçkı içiyor. bana zarar vermesınden cekındıgım ıcın memlekete gıtmeye karar verdım. geldıgımde ne halde bulacagımı bılmıyorum.


not: memleketteyken melısın arkadası fundanın numarasını ısteyen bır msj attı. sanırım sevgılıye gıden yol arkadasından gecer taktıgını uygulamaya calısacak. fundaya asık olması yenı bır facıya yaratabılır. bıde oglen namazı kaç rekat dıye sordu. ılahı bır durtuyu nerden edındıgını hala dusunmekteyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder